• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Reklama dźwignią handlu

Aktualnie o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to jak podchodzi do choćby kwestii jakości bądź cen. To oczywiście niezmiernie istotne czynniki, ale prawda jest taka, że nigdy nie można pomniejszyć znaczenia reklamy. Są te branże, w których promocja odgrywa bardzo dużą rolę, są również te, w których nie odgrywa ona ważnej roli, lecz w zasadzie o reklamę należy zadbać! Oczywiście ten artykuł jest przede wszystkim adresowany do takich osób, które posiadają niewielką firemkę, typowo lokalną. W takim przypadku zbędne jest choćby to by inwestować fundusze w reklamę ogólnokrajową, a w szczególności, że to mało realne oraz drogie.
Można powiedzieć, iż w przypadku tej firmy, która głównie swoją ofertę kieruje do zainteresowanych z tylko jednego miasta, przykładowo Szczecina, najbardziej wskazanym wyjściem są wszelkiej maści media lokalne. Zasadniczo reklama w lokalnych mediach, np. stacji radiowej czy czasopiśmie, nie jest bardzo droga. Chociaż nie można tylko ograniczyć reklamy do typowo tradycyjnych mediów. Także godne naszego zainteresowania są lokalne strony internetowe, a nawet fora dyskusyjne. Weźmy choćby pod uwagę tzw. marketing szeptany. Kiedy marketing szeptany jest przeprowadzany przez specjalistów, to efekty są naprawdę dobre.

źródło:
———————————
1. http://empyrlocal.com
2. http://eualtamira.com
3. kliknij aby zobaczyć
4. czytaj na blogu
5. http://gfsvy.com

Categories: Nieruchomości

Comments are closed.